ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo

22 774 45 95 info@kzb-legionowo.pl

OFERTA NA ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

KZB Legionowo Sp. z o.o. powstała w wyniku przekształcenia Komunalnego Zakładu Budżetowego działającego jako  największym i najdłużej działającym na terenie Legionowa zakładem obsługującym Wspólnoty Mieszkaniowe.

 

      W chwili obecnej Dział Administrowania Zasobami Mieszkaniowymi zarządza bądź administruje nieruchomościami 29 Wspólnot skupiających budynki z 932 lokalami mieszkalnymi o łącznej powierzchni 43217,64 m2.

 

      Posiadamy własną siedzibę, która znajduje się w budynku, przy ul. Jagiellońskiej 13a. Są w niej przechowywane dokumenty poszczególnych wspólnot, w tym dokumentacja techniczna budynków. Wszelkie dokumenty dostępne są codziennie dla każdego właściciela lokalu, w godzinach urzędowania. Tutaj też znajduje się kasa, w której bez żadnych opłat przyjmowane są opłaty z tytułu użytkowania lokalu.

 

      KZB Legionowo Sp. z o.o. zatrudnia profesjonalną kadrę zarządczą. Nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie, a osoba bezpośrednio współpracująca ze Wspólnotami Mieszkaniowymi posiada licencję zawodową zarządcy nieruchomości .

 

      System rozliczeń finansowych Wspólnot mieszkaniowych oparty jest na nowoczesnym programie komputerowym Perseus, a poszczególne rachunki prowadzone są przy zastosowaniu wynegocjowanych z Bankiem i korzystnych dla wspólnot opłatach. Perseus jest programem wspomagającym zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi posiadającym wszystkie funkcje niezbędne w tego rodzaju działalności. Dzięki temu w dowolnym momencie możemy sprawdzić stan rozliczeń każdego lokalu. Jednocześnie w części związanej z windykacją możemy sprawdzić stan rozrachunków – należności od współwłaścicieli lub zobowiązań wobec dostawców.

 

Program umożliwia rejestrację odczytów z liczników instalowanych w budynku i w każdym lokalu oraz zapewnia rozliczenia mediów.

Program Perseus:

  • spełnia przepisy Ustawy o Rachunkowości;
  • dostarcza pełną sprawozdawczość kontrolną i ewidencyjną dla księgowości wspólnot mieszkaniowych;
  • może być rozbudowywany o dodatkowe moduły stosownie do indywidualnych potrzeb użytkownika.

       W ramach obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za skutki podejmowanych w związku z wykonywaniem czynności zarządczych posiadamy aktualną polisę ubezpieczeniową w Powszechnym Zakładzie Ubezpieczeń.

 

      W swojej działalności kierujemy się zasadą ochrony interesu osób, na których rzecz działamy.

 

      Wychodząc naprzeciw wymaganiom stawianym współczesnym firmom zarządzającym nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych, KZB Legionowo Sp. z o.o. w Legionowie uruchomiła system nowoczesnej informacji internetowej, umożliwiający podgląd kartotek rozrachunkowych właścicieli lokali. Każdy z właścicieli lokali, który korzysta z usług internetowych otrzymuje od naszej firmy login oraz hasło, które pozwolą sprawdzić aktualny stan własnego salda. Internetowa informacja księgowa będzie aktualizowana raz w miesiącu na podstawie ostatniego wyciągu bankowego.
  

W ramach prowadzonej działalności oferujemy: 

  1. Stałą współpracę z Zarządem Wspólnoty,
  2. Realizację bieżących zadań administracyjnych zlecanych przez Zarząd Wspólnoty,
  3. Organizowanie i przygotowywanie materiałów na zebrania Wspólnoty Mieszkaniowej,
  4. Utrzymanie w należytym stanie, porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku, służących do wspólnego użytku właścicieli,
  5. Realizację w imieniu Wspólnoty mieszkaniowej umów na dostawę energii cieplnej, energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków, wywozu nieczystości stałych i gabarytów,
  6. Dokonywanie okresowych przeglądów budynku i jego instalacji wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz prowadzenie książki obiektu budowlanego,
  7. Likwidacja skutków awarii urządzeń i instalacji wewnętrznych,
  8. Prowadzenie rachunku bankowego oraz ksiąg rachunkowych dla wspólnoty zgodnie z wymogami ustawy o własności lokali, rachunkowości, VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych,
  9. Prowadzenie indywidualnych kont rozliczeń dla wpłat na zaliczkę na pokrycie kosztów utrzymania części wspólnej budynku,usług komunalnych oraz funduszu remontowego,
  10. Sporządzanie okresowych analiz przychodów i kosztów Wspólnoty,
  11. Prowadzenie windykacji należności wynikających z użytkowania lokali,
  12. Sporządzanie projektów rocznego planu gospodarczego dla nieruchomości,
  13. Przygotowywanie i sporządzanie programów robót, kosztorysów inwestorskich oraz zamierzeń remontowych,
  14. Ubezpieczenie budynku oraz terminowe opłacanie opłat publicznoprawnych,
  15. Wydawanie zaświadczeń i poświadczeń właścicielom lokali. 
  16.